Napięcie [V] | 11 | |
Technika połączeń | M4 | |
Średnica [mm] | 5 | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Długość całkowita [mm] | 89 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Głębokość zabudowy [mm] | 29,6 | |
Moment gnący [Nm] | 35 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 | |
Długość opakowania [cm] | 10 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 | |
nr EAN | 5010874501850 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, SUPERMAX CH185 CHAMPION
CITROËN | 5960 69 | |
CITROËN | 5962 2Z | |
CITROËN | 5962 W2 | |
FIAT | 9631658980 | |
FIAT | 9651029880 | |
OPEL | 88900726 | |
PEUGEOT | 5962 2Y | |
PEUGEOT | 5962 W3 | |
TOYOTA | SU001-00351 |
Zastosowanie Świeca żarowa, SUPERMAX CH185 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.