Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
Zbieżność stożka | 119 |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Długość całkowita [mm] | 132 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Natężenie prądu [A] | 14,5 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Długość opakowania [cm] | 14,2 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
nr EAN | 4044197802036 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH409 CHAMPION
OPEL | 12 14 028 | |
OPEL | 12 14 036 | |
OPEL | 97 127 646 | |
OPEL | 97 357 290 | |
RENAULT | 77 01 052 949 | |
RENAULT | 77 01 057 806 | |
SAAB | 05954839 | |
SAAB | 97357290 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH409 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.