Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
Zbieżność stożka | 123 |
Średnica [mm] | 5 |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Długość całkowita [mm] | 81 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Natężenie prądu [A] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Długość opakowania [cm] | 10 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
nr EAN | 4044197253234 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH607 CHAMPION
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
ME200970, ME201632, ME201638, ME202785, ME203583, ME203754, ME300970
MITSUBISHI | ME200970 | |
MITSUBISHI | ME201632 | |
MITSUBISHI | ME201638 | |
MITSUBISHI | ME202785 | |
MITSUBISHI | ME203583 | |
MITSUBISHI | ME203754 | |
MITSUBISHI | ME300970 | |
NISSAN | 11065-4P400 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH607 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.