Napięcie [V] | 0,9 |
Technika połączeń | M5 |
Średnica [mm] | 9,8 |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Długość całkowita [mm] | 87,5 |
Rozmiar klucza | 21 mm |
Moment dokręcenia [Nm] | 30 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
Długość opakowania [cm] | 13,6 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,88 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,8 |
nr EAN | 5010874500617 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, ECOMAX CH61/002 CHAMPION
CITROËN | MKP 000 70 | |
MERCEDES-BENZ | 000 159 25 01 | |
MERCEDES-BENZ | 000 159 26 01 | |
MERCEDES-BENZ | 000 159 60 01 | |
MERCEDES-BENZ | 000 159 61 01 | |
MERCEDES-BENZ | 000 159 90 01 | |
OPEL | 56 14 217 | |
OPEL | 5614217 | |
PEUGEOT | MKP 000 70 | |
GLAS | B 40 | |
PUCH | 000 159 61 01 | |
PUCH | 159 61 01 |
Zastosowanie Świeca żarowa, ECOMAX CH61/002 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.