| Napięcie [V] | 5 |
| Technika połączeń | 4 mm PIN |
| Zbieżność stożka | 63 |
| Średnica [mm] | 5 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Długość całkowita [mm] | 97 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | pompowtryskiwacz (PDE) |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Natężenie prądu [A] | 25 |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Długość opakowania [cm] | 12 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
| nr EAN | 4044197253258 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH700 CHAMPION
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
N10591602, N10591603
N10591602, N10591603
| AUDI | N10591602 | |
| AUDI | N10591603 | |
| VOLKSWAGEN | N 105 916 02 | |
| VOLKSWAGEN | N 105 916 03 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH700 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.