Napięcie [V] | 5 | |
Technika połączeń | 4 mm PIN | |
Zbieżność stożka | 63 | |
Średnica [mm] | 5 | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Długość całkowita [mm] | 97 | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | pompowtryskiwacz (PDE) | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Natężenie prądu [A] | 25 | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 | |
Moment gnący [Nm] | 35 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 | |
Długość opakowania [cm] | 12 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 | |
nr EAN | 4044197253258 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH700 CHAMPION
AUDI | N10591602 | |
AUDI | N10591603 | |
VOLKSWAGEN | N 105 916 02 | |
VOLKSWAGEN | N 105 916 03 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH700 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.