Napięcie [V] | 4,4 | |
Technika połączeń | 4 mm PIN | |
Zbieżność stożka | 63 | |
Średnica [mm] | 4 | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Długość całkowita [mm] | 130 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Natężenie prądu [A] | 25 | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Moment gnący [Nm] | 35 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 | |
Długość opakowania [cm] | 14,2 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 | |
nr EAN | 4044197321438 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH705 CHAMPION
PORSCHE | 955 170 320 90 | |
VAG | 03L 963 319 | |
VAG | 03L 963 319 A | |
VAG | 059 963 319 AB | |
VAG | 059 963 319 C | |
VAG | 059 963 319 E | |
VAG | 059 963 319 F | |
VAG | 059 963 319 J | |
VAG | 059 963 319 M | |
VAG | 059 963 319 S | |
VAG | 059 998 319 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH705 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.