Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 10.4707 cofle

linka hamulca ręcznego citroen berlingo 99- prawa 10.4707 COFLE

10.4707 linka hamulca ręcznego citroen berlingo  99- prawa COFLE
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10.4707

producent:

COFLE

(1850mm) Citroen Berlingo 99- Peugeot Partner 99- prawa strona
hamulce bębnowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego citroen berlingo 99- prawa 10.4707 COFLE

LINKA HAM COFLE 10.4707 CITROEN BERLINGO 97- PRAWA

linka hamulca ręcznego citroen berlingo 99- prawa 10.4707 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE linka hamulca ręcznego citroen berlingo 99- prawa 10.4707 producenta COFLE

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie linka hamulca ręcznego citroen berlingo 99- prawa 10.4707 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.