Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 10.5345 cofle

linka hamulca ręcznego ford 10.5345 COFLE

10.5345 linka hamulca ręcznego ford COFLE
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10.5345

producent:

COFLE

FORD TRANSIT TYLNY 2008- 1948/1860+ 1984/1860
Długość 1/Długość 2 [mm] : 1948/1860
Długość 1/Długość 2 [mm] : 1984/1860
z tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego ford 10.5345 COFLE

LINKA HAM COFLE 10.5345 FORD TRANSIT CONNECT 1.8/1.8D 02-13 LEWA/PRAWA

linka hamulca ręcznego ford 10.5345 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE linka hamulca ręcznego ford 10.5345 producenta COFLE

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie linka hamulca ręcznego ford 10.5345 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.