Szerokość [mm] | 10,0 |
Długość [mm] | 825,0 |
nr EAN | 8021787511062 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 10A0825C DAYCO
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER
07119990151, 112118381, 32411266681, 32411268681, 32411276314, 32421706825, 32421717011, 32421717013, 8502320
116100210300, 117010210300, 195170710300, 195592320300, VM46510541A
1063290, 1562163, 504101, 6104232, 821F6C301AA, 821F6C301AC, 96FB6C301AA, 98FB6C301AA, H72AB8620AA
128031, 95493869, 95494186
4224377, 4464043, 4467845, 4478580, 5518907, 5930833, 5956599, 60513650, 60534411, 60547821, 60591813, 60801493, 71739912, 7561316, 7581316, 7581317, 7604702, 82018381, 82404105, 82404108
830050, 8339921, 93185053
13H5373, CFB10825, GCB10825, GFB104, GFB10825, GFB183, GFB192, GFB195, GFB252, GFB60825
1752176000, 1752178000, 1752178100
522704
ALFA ROMEO | 116100210300 | |
ALFA ROMEO | 117010210300 | |
ALFA ROMEO | 195170710300 | |
ALFA ROMEO | 195592320300 | |
ALFA ROMEO | VM46510541A | |
AUDI | 034903137 | |
BMW | 07119990151 | |
BMW | 112118381 | |
BMW | 32411266681 | |
BMW | 32411268681 | |
BMW | 32411276314 | |
BMW | 32421706825 | |
BMW | 32421717011 | |
BMW | 32421717013 | |
BMW | 8502320 | |
CITROËN | 128031 | |
CITROËN | 95493869 | |
CITROËN | 95494186 | |
DAIHATSU | 9004832056 | |
FIAT | 4224377 | |
FIAT | 4464043 | |
FIAT | 4467845 | |
FIAT | 4478580 | |
FIAT | 5518907 | |
FIAT | 5930833 | |
FIAT | 5956599 | |
FIAT | 60513650 | |
FIAT | 60534411 | |
FIAT | 60547821 | |
FIAT | 60591813 | |
FIAT | 60801493 | |
FIAT | 71739912 | |
FIAT | 7561316 | |
FIAT | 7581316 | |
FIAT | 7581317 | |
FIAT | 7604702 | |
FIAT | 82018381 | |
FIAT | 82404105 | |
FIAT | 82404108 | |
FORD | 1063290 | |
FORD | 1562163 | |
FORD | 504101 | |
FORD | 6104232 | |
FORD | 821F6C301AA | |
FORD | 821F6C301AC | |
FORD | 96FB6C301AA | |
FORD | 98FB6C301AA | |
FORD | H72AB8620AA | |
JAGUAR | C29849 | |
LADA | 1111370172001 | |
MAZDA | 156218381 | |
MAZDA | 232913715 | |
MAZDA | D41018381 | |
MAZDA | D41018381A | |
MERCEDES-BENZ | 95X825N275 | |
MG | 522704 | |
PORSCHE | 54709305 | |
PORSCHE | 99919200650 | |
ROVER | 13H5373 | |
ROVER | CFB10825 | |
ROVER | GCB10825 | |
ROVER | GFB104 | |
ROVER | GFB10825 | |
ROVER | GFB183 | |
ROVER | GFB192 | |
ROVER | GFB195 | |
ROVER | GFB252 | |
ROVER | GFB60825 | |
SAAB | 830050 | |
SAAB | 8339921 | |
SAAB | 93185053 | |
SUZUKI | 1752176000 | |
SUZUKI | 1752178000 | |
SUZUKI | 1752178100 | |
TALBOT | 79226577 | |
VOLVO | 950362 | |
VOLVO | 950368 | |
VAG | 055131615A | |
VAG | 3899744 | |
MOSKVICH | 4121308020 | |
ZAZ | 9681308020 |
Zastosowanie Pasek klinowy 10A0825C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 10A0825C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.