Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC71176 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC71176 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC71176 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC71176

Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:Nissin
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:30
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:30
Ograniczenia producenta:NIH

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC71176 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 193.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC71176 HONDA ACCORD III CA5 86 - 90 TYŁ LEWY
numery OEM:
HONDA      43019-SE0-900
HONDA      43019SE0900
HONDA      43230-SD2-931
HONDA      43230-SD2-932
HONDA      43230-SD2-933
HONDA      43230-SD2-934
HONDA      43230-SD2-935
HONDA      43230-SD2-936
HONDA      43230-SD2-937
HONDA      43230-SE0-933
HONDA      43230-SE0-934
HONDA      43230-SE0-935
HONDA      43230SD2931
HONDA      43230SD2932
HONDA      43230SD2933
HONDA      43230SD2934
HONDA      43230SD2935
HONDA      43230SD2936
HONDA      43230SD2937
HONDA      43230SE0933
HONDA      43230SE0934
HONDA      43230SE0935

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC71176 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu