Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat FIORINO Pick up (146_) 1.7 D (1988.05-1999.10) 60km » DC71468 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Fiat Fiorino Pick Up (146_) 1.7 D (1988.05-1999.10) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC71468 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC71468 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC71468

Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:Akebono
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:35
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:18
średnica [mm]:35

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC71468 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 193.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC71468 TOYOTA COROLLA COUPE (AE86) 1.6 GT 16V 05/83 - 07/87 TYŁ LEWY
numery OEM:
TOYOTA      4775012230
TOYOTA      4775012231
zamienniki:
728171
brak
A.B.S.
214559
NK

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC71468 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu