Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle (2020.01-???) 113km » DC72560 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 / Caravelle T6 Autobus (sgb, Sgj, Shb, Shj) Abt E-caravelle (2020.01-???) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC72560 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC72560 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC72560

Wersja:DC72560
Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:Ate
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:36
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:20
średnica [mm]:36

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC72560 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 193.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC72560 FORD MONDEO I, II ESTATE, 4WD 03/93 - 10/00 TYŁ LEWY
numery OEM:
FORD      1 044 237
FORD      1 044 239
FORD      1044237
FORD      1044239
FORD      6 700 130
FORD      6700130

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC72560 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu