Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 5.0 SCV8 4x4 (2019.01-???) 551km » DC80566 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Velar (l560) 5.0 Scv8 4x4 (2019.01-???) 551km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC80566 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC80566 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC80566

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:Girling
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:48
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:12
średnica [mm]:48

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC80566 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC80566 AUDI 80 (B2) 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2 09/78 - 08/86 PRZÓD LEWY
numery OEM:
AUDI      321 615 123
AUDI      811 615 123
VOLKSWAGEN      321615123
VOLKSWAGEN      811615123

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC80566 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu