Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC80923 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC80923 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC80923 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC80923

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:Tokico
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:51
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:51
Ograniczenia producenta:Tokico / Girling

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC80923 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC80923 ROVER TRIUMPH ACCLAIM 81 - 84 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
HONDA      45210-SA0-672
HONDA      45210-SA0-771
HONDA      45210-SA0-772
HONDA      45210SA0672
HONDA      45210SA0771
HONDA      45210SA0772
SUZUKI      55101-78450
SUZUKI      55101-78451
SUZUKI      55101-78461
SUZUKI      5510178450
SUZUKI      5510178451
SUZUKI      5510178461
zamienniki:
LC3193
brak
DELPHI
LC7209
brak
DELPHI
212608
NK
215214
NK

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC80923 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu