Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC82246 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC82246 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC82246 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numer części:

DC82246

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:Ate
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:54
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:25
średnica [mm]:54

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC82246 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 103.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC82246 AUDI A3 (8L1) 1.8 TURBO & QUATTRO 09/96 - 05/03 PRZÓD LEWY
numery OEM:
AUDI      8N0 615 123
AUDI      8N0615123
SKODA      1U0 615 123
SKODA      1U0615123
VOLKSWAGEN      1J0 615 123C
VOLKSWAGEN      1J0615123B
VOLKSWAGEN      1J0615123C
VOLKSWAGEN      1J0615123D
VAG      1J0 615 123B
VAG      1J0 615 123D
VAG      3A0 615 123
VAG      3A0615123

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC82246 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu