Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHW275E trw

Zacisk hamulca BHW275E TRW

BHW275E Zacisk hamulca TRW
trw BHW275E
Zacisk hamulca BHW275E
217.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHW275E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Materiał Żeliwo
Średnica [mm] 54
parzyste numery artykułów BHW276E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937296255

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHW275E TRW

Koszt kaucji: 158.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: AUDI A3, TT SEAT IBIZA III, LEON, TOLEDO II SKODA OCTAVIA I VW BORA, BORA I, GOLF III, GOLF IV 1.4-3.2 06.91-12.13

Zacisk hamulca BHW275E ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zacisk hamulca BHW275E producenta TRW

VOLKSWAGEN

1J0615105AE, 1J0615123B, 1J0615123C, 1J0615123D, 3A0615123, 3A0615123A, 8L0615123, 8N0615123

AUDI

1J0615105AE, 1J0615123B, 1J0615123C, 1J0615123D, 3A0615123, 3A0615123A, 8L0615123, 8N0615123

SKODA

1J0615105AE, 1J0615123B, 1U0615123, 3A0615123, 3A0615123A

SEAT

1J0615105AE, 1J0615123B, 1J0615123D, 3A0615123, 3A0615123A, 8N0615123

numery OEM:
AUDI      1J0 615 105 AE
AUDI      1J0 615 123 B
AUDI      1J0 615 123 C
AUDI      1J0 615 123 D
AUDI      3A0 615 123
AUDI      3A0 615 123 A
AUDI      8L0 615 123
AUDI      8N0 615 123
SEAT      1J0 615 105 AE
SEAT      1J0 615 123 B
SEAT      1J0 615 123 D
SEAT      3A0 615 123
SEAT      3A0 615 123 A
SEAT      8N0 615 123
SKODA      1J0 615 105 AE
SKODA      1J0 615 123 B
SKODA      1U0 615 123
SKODA      3A0 615 123
SKODA      3A0 615 123 A
VOLKSWAGEN      1J0 615 105 AE
VOLKSWAGEN      1J0 615 123 B
VOLKSWAGEN      1J0 615 123 C
VOLKSWAGEN      1J0 615 123 D
VOLKSWAGEN      3A0 615 123
VOLKSWAGEN      3A0 615 123 A
VOLKSWAGEN      8L0 615 123
VOLKSWAGEN      8N0 615 123

Zastosowanie Zacisk hamulca BHW275E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHW275E TRW:

Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.