Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » SJ1039 trw

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SJ1039 TRW

SJ1039 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca TRW
trw SJ1039
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

SJ1039

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
do tłoka Ø [mm] 38
nr EAN 3322937027453

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SJ1039 TRW

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 38) pasuje do: VOLVO S40 I, V40, AUDI 100 C4, 200 C3, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A1, A1 CITY CARVER, A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7 1.0-6.0 08.83-

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SJ1039 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SJ1039 producenta TRW

SEAT

535698671, 8D0698671

AUDI

191698471, 443698671, 443698671B, 4D0698671, 535698671, 8D0698671

VOLKSWAGEN

191698471, 443698671, 443698671B, 4D0698671, 535698671, 8D0698671

FORD

1002211, 95VW2M077AA

SKODA

535698671, 8D0698671

numery OEM:
AUDI      191 698 471
AUDI      443 698 671
AUDI      443 698 671 B
AUDI      4D0 698 671
AUDI      535 698 671
AUDI      8D0 698 671
FORD      1002211
FORD      95VW-2M077-AA
SEAT      535 698 671
SEAT      8D0 698 671
SKODA      535 698 671
SKODA      8D0 698 671
VOLKSWAGEN      191 698 471
VOLKSWAGEN      443 698 671
VOLKSWAGEN      443 698 671 B
VOLKSWAGEN      4D0 698 671
VOLKSWAGEN      535 698 671
VOLKSWAGEN      8D0 698 671

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SJ1039 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SJ1039 TRW:

Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.