Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 i (1988.08-1993.02) 150km » BHS324 trw
wybrany samochód: 
Ford Sierra Ii Turnier (bng) 2.9 I (1988.08-1993.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca BHS324 TRW

BHS324 Zacisk hamulca TRW
trw BHS324
Zacisk hamulca BHS324
BHS324
trw BHS324 Zacisk hamulca
Zacisk hamulca BHS324 trw
Zacisk hamulca BHS324 trw
243.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHS324

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
MateriałAluminium
Średnica 1 [mm]41
parzyste numery artykułówBHS325
nr EAN3322937399802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHS324 TRW

Koszt kaucji: 24.16 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy z kaucją) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, CORDOBA VARIO, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW EOS 1.2-3.2 02.93-12.17
numery OEM:
AUDI      1K0 615 423 C
AUDI      1K0 615 423 H
AUDI      1K0 615 423 M
SEAT      1K0 615 423
SEAT      1K0 615 423 C
SEAT      1K0 615 423 H
SEAT      1K0 615 423 M
SKODA      1K0 615 423 C
SKODA      1K0 615 423 H
SKODA      1K0 615 423 M
VOLKSWAGEN      1K0 615 423
VOLKSWAGEN      1K0 615 423 C
VOLKSWAGEN      1K0 615 423 H
VOLKSWAGEN      1K0 615 423 M

Zastosowanie Zacisk hamulca BHS324 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHS324 TRW:

Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BHS324zobacz instrukcję montażu BHS324
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu