Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER II Furgon (FD) 2.5 dCi 100 (FD0U, FD0V, FD3U, FD3V, FD8U, FD8V) (2003.10-???) 99km » DC82422 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.5 Dci 100 (fd0u, Fd0v, Fd3u, Fd3v, Fd8u, Fd8v) (2003.10-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC82422 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC82422

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:Girling
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:68
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:30

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC82422 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 515.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC82422 IVECO FORD EURO CARGO 80-100 10/91 - 01/96 PRZÓD LEWY
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC82422 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu