Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA1110 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA1110 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA1110 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA1110
Alternator, Light duty Europe Reman DRA1110

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA2220

numer części:

DRA1110

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG110
Długość 1 [mm]:21

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1110 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 82.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA1110
numery OEM:
VOLKSWAGEN      036903023A
VOLKSWAGEN      036903023AX
VOLKSWAGEN      036903023PV
VOLKSWAGEN      036903025D
VOLKSWAGEN      036903025F
VOLKSWAGEN      052903015A
VOLKSWAGEN      052903017A
VOLKSWAGEN      052903017AX
VOLKSWAGEN      055903023A
VOLKSWAGEN      068903017FV
VAG      036903023A
VAG      036903023AX
VAG      036903025D
VAG      036903025F
VAG      052903015A
VAG      052903017A
VAG      052903017AX
VAG      055903023A
zamienniki:
8EL 725 950-001
brak
HELLA
8EL 725 957-001
brak
HELLA
436196
brak
VALEO
0 120 489 816
brak
BOSCH
0 120 489 817
brak
BOSCH
71-0321
brak
KAGER
71-0336
brak
KAGER

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1110 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów