Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA1272 delco remy automotive europe

Alternator, Heavy duty Reman DRA1272 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA1272 Alternator, Heavy duty Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA2382

numer części:

DRA1272

Koła pasowe:bez koła pasowego
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez zintegrowanego regulatora
ID wykonania wtyczki:PLUG100
Bracket: 2 x d8,2 on PCR80
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Heavy duty Reman DRA1272 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 156.92 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA1272
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
8EL 725 742-001
brak
HELLA
436269
brak
VALEO
436414
brak
VALEO
0 120 400 639
brak
BOSCH
0 120 400 716
brak
BOSCH
0 120 400 789
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Heavy duty Reman DRA1272 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów