Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA1380 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA1380 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA1380 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA1380
Alternator, Light duty Europe Reman DRA1380

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA2490

numer części:

DRA1380

Długość 1/Długość 2 [mm]:10.5 / 81.0
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG110
Długość 1 [mm]:25

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1380 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 82.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA1380
numery OEM:
FORD      15 690 99
FORD      15 711 01
FORD      1569099
FORD      1571101
FORD      50 039 56
FORD      5003956
FORD      73EB-10300-GB
FORD      73EB10300GB
FORD      76BB-10300-GA
FORD      76BB10300GA
FORD      77FB-10300-GA
FORD      77FB-10300-GB
FORD      77FB-10300-GC
FORD      77FB-10300-GD
FORD      77FB10300GA
FORD      77FB10300GB
FORD      77FB10300GC
FORD      77FB10300GD
FORD      81AB-10300-AA
FORD      81AB-10300-AAA
FORD      81AB-10300-UB
FORD      81AB-10300-YA
FORD      81AB10300AA
FORD      81AB10300AAA
FORD      81AB10300UB
FORD      81AB10300YA
zamienniki:
8EL 725 620-001
brak
HELLA
8EL 725 606-001
brak
HELLA
8EL 725 958-001
brak
HELLA
8EL 725 580-001
brak
HELLA
71-0325
brak
KAGER
8EL 725 892-001
brak
HELLA
8EL 725 957-001
brak
HELLA
436175
brak
VALEO
0 120 339 509
brak
BOSCH
0 120 489 175
brak
BOSCH
0 120 489 589
brak
BOSCH
0 120 489 805
brak
BOSCH
0 120 489 888
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1380 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów