Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.9 CDTI (F68) (2004.04-2008.08) 150km » DRA1440 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Gts (z02) 1.9 Cdti (f68) (2004.04-2008.08) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Europe Reman DRA1440 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA1440 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA1440

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA2550

numer części:

DRA1440

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG110
Długość 1 [mm]:21

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1440 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 164.67 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA1440
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0051546302
MERCEDES-BENZ      0051546602
MERCEDES-BENZ      0051549802
MERCEDES-BENZ      0061540802
MERCEDES-BENZ      0061541502
RENAULT      7700811399
zamienniki:
8EL 725 633-001
brak
HELLA
8EL 725 918-001
brak
HELLA
8EL 731 692-001
brak
HELLA
433052
brak
VALEO
0 120 489 168
brak
BOSCH
0 120 489 748
brak
BOSCH
0 120 489 749
brak
BOSCH
71-0074
brak
KAGER
LRA01210
brak
LUCAS ELECTRICAL
0 120 489 750
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1440 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów