Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA1520 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA1520 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA1520 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA1520
Alternator, Light duty Europe Reman DRA1520

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA2630

numer części:

DRA1520

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG110
Długość 1 [mm]:52

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1520 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 82.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA1520
numery OEM:
VOLKSWAGEN      049903023E
VOLKSWAGEN      049903023F
VOLKSWAGEN      049903023FX
VOLKSWAGEN      049903023FY
VOLKSWAGEN      049903023J
VOLKSWAGEN      055903023S
VOLKSWAGEN      060903017AX
VOLKSWAGEN      068903023J
VOLKSWAGEN      068903025DX
VAG      049903023F
VAG      049903023FX
VAG      049903023J
VAG      055903023S
VAG      060903017AX
VAG      068903023H
VAG      068903025DX
VAG      068903025S
VAG      076903023D
VAG      076903023E
zamienniki:
8EL 725 592-001
brak
HELLA
8EL 725 771-001
brak
HELLA
432849
brak
VALEO
0 120 489 892
brak
BOSCH
71-0012
brak
KAGER
436221
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1520 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów