Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mazda 6 sedan (GJ, GL) 2.2 D (GJ2FP, GJ1021, GJ1022, GL1021) (2012.12-???) 175km » DRA2930 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Mazda 6 Sedan (gj, Gl) 2.2 D (gj2fp, Gj1021, Gj1022, Gl1021) (2012.12-???) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Europe Reman DRA2930 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA2930 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA2930

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4040

numer części:

DRA2930

Koła pasowe:z podwójnym kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG108
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Bracket: 1 x d8,2 on 80PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA2930 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA2930
numery OEM:
VOLVO      1308719
VOLVO      1323488
VOLVO      1324957
VOLVO      5002048
VOLVO      5003001
VOLVO      5003802
zamienniki:
71-0334
brak
KAGER
8EL 725 662-001
brak
HELLA
437762
brak
VALEO
0 120 488 257
brak
BOSCH
0 120 489 309
brak
BOSCH
0 986 032 940
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA2930 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów