Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3027 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3027 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3027 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3027

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4137

numer części:

DRA3027

Długość 1/Długość 2 [mm]:13.0 / 64.5
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG301
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Długość 1 [mm]:29
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3027 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 137.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3027
numery OEM:
MAZDA      B113-18-300
MAZDA      B113-18-300A
MAZDA      B11318300
MAZDA      B11318300A
MAZDA      B115-18-300
MAZDA      B11518300
MAZDA      B64J18300A
MAZDA      B675-13-300A
MAZDA      B675-18-300
MAZDA      B675-18-300A
MAZDA      B675-18-300B
MAZDA      B675-18-300C
MAZDA      B675-18-300D
MAZDA      B675-18-300R
MAZDA      B67513300A
MAZDA      B67518300
MAZDA      B67518300A
MAZDA      B67518300B
MAZDA      B67518300C
MAZDA      B67518300R
MAZDA      B685-18-300
MAZDA      B68518300
MAZDA      E8GY-10346
MAZDA      E8GY10346
MITSUBISHI      A2T05572
MITSUBISHI      A2T05772
MITSUBISHI      A2T07572
MITSUBISHI      A5T00972
MITSUBISHI      A5T01271
MITSUBISHI      AB150017

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3027 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów