Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3038 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3038 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3038 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3038
Alternator, Light duty Japan Reman DRA3038

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4148

numer części:

DRA3038

Długość 1/Długość 2 [mm]:13.2 / 53.5
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG300

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3038 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 192.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3038
numery OEM:
MITSUBISHI      A2T01483
MITSUBISHI      A2T01583
MITSUBISHI      A2T01683
MITSUBISHI      A2T01686
MITSUBISHI      A2T01783
MITSUBISHI      A2T10083
MITSUBISHI      A2T16083
MITSUBISHI      A2T18383
MITSUBISHI      A2T49377
MITSUBISHI      M35217
MITSUBISHI      MD102865
MITSUBISHI      MD103373
MITSUBISHI      MD103373R
MITSUBISHI      MD103564
MITSUBISHI      MD103564R
MITSUBISHI      MD106319
MITSUBISHI      MD106319R
MITSUBISHI      MD106320
MITSUBISHI      MD106320R
MITSUBISHI      MD124233
MITSUBISHI      MD124234
MITSUBISHI      MD140811
HYUNDAI      37300-42202
HYUNDAI      3730042202

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3038 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów