Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 2.0 TDI (2010.08-2015.05) 110km » DRA3203 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 2.0 Tdi (2010.08-2015.05) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3203 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3203 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3203

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4313

numer części:

DRA3203

Długość 1/Długość 2 [mm]:25.0 / 80.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG300
Ilość żeber:6
Długość 1 [mm]:14,1
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3203 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3203
numery OEM:
MITSUBISHI      A2T13894
MITSUBISHI      A2T35791
NISSAN      23100-64J00
NISSAN      23100-64J01
NISSAN      23100-64J02
NISSAN      23100-64J03
NISSAN      23100-64J05
NISSAN      23100-64J10
NISSAN      23100-64J13
NISSAN      23100-64J16
NISSAN      23100-72J00
NISSAN      23100-72J10
NISSAN      2310064J00
NISSAN      2310064J01
NISSAN      2310064J02
NISSAN      2310064J03
NISSAN      2310064J10
NISSAN      2310064J13
NISSAN      2310064J16

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3203 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów