Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3260 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3260 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3260 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3260
Alternator, Light duty Europe Reman DRA3260

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4370

numer części:

DRA3260

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG110
Długość 1 [mm]:42,5

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3260 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3260 VW GOLF/JETA
numery OEM:
VOLKSWAGEN      036903017E
VOLKSWAGEN      036903017EX
VOLKSWAGEN      036903023R
VOLKSWAGEN      036903023T
VOLKSWAGEN      036903023TX
VOLKSWAGEN      068903017H
VOLKSWAGEN      068903017JX
VOLKSWAGEN      068903017TV
VOLKSWAGEN      068903023R
VOLKSWAGEN      068903027B
VAG      036903017E
VAG      036903017EX
VAG      036903023R
VAG      036903023TX
VAG      068903017H
VAG      068903017J
VAG      068903017JX
VAG      068903017TV
VAG      068903023R
VAG      068903027M
VAG      069903023S
zamienniki:
8EL 725 682-001
brak
HELLA
8EL 725 781-001
brak
HELLA
436219
brak
VALEO
436294
brak
VALEO
0 120 489 203
brak
BOSCH
71-0241
brak
KAGER

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3260 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów