Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3284 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3284 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3284 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3284
 

    Ocena:
numery handlowe:

DA4394

numer części:

DRA3284

Długość 1/Długość 2 [mm]:16.0 / 63.5
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG371
Ilość żeber:6
Długość 1 [mm]:24

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3284 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3284 FIAT TIPO/REGATA/CROMA/TEMPRA/DUCATO/LANCIA PRISMA/THEMA/DEDRA/DELTA
numery OEM:
FIAT      46231737
FIAT      46231756
FIAT      46231762
FIAT      5955557
FIAT      75 523 82
FIAT      7541401
FIAT      7552264
FIAT      7552382
FIAT      7631260
FIAT      7635613
FIAT      7667076
FIAT      7701838
FIAT      77412410
zamienniki:
0 120 489 272
brak
BOSCH
71-0149
brak
KAGER
8EL 725 805-001
brak
HELLA
8EL 725 883-001
brak
HELLA
19025810
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
436239
brak
VALEO
0 120 489 318
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3284 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów