Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3317 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3317 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3317 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3317

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4427

numer części:

DRA3317

Masa [g]:5100
Długość 1/Długość 2 [mm]:13.0 / 81.5
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG300
Długość 1 [mm]:29
Fan: IF
Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3317 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 113.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3317
numery OEM:
MITSUBISHI      A2T42571
MITSUBISHI      A2T42571A
MITSUBISHI      A2T43372
MITSUBISHI      A2T43472
MITSUBISHI      A2T44672
MITSUBISHI      A2T45771
MITSUBISHI      A2T45799A
MITSUBISHI      A2T48472
NISSAN      23100-02E00
NISSAN      23100-02E01
NISSAN      23100-02E10
NISSAN      23100-02E11
NISSAN      23100-07F11
NISSAN      23100-08E10
NISSAN      23100-08E16
NISSAN      23100-13E00
NISSAN      23100-46L10
NISSAN      23100-46L11
NISSAN      23100-58L10
NISSAN      23100-58L11
NISSAN      23100-U5511
NISSAN      2310002E00
NISSAN      2310002E01
NISSAN      2310002E10
NISSAN      2310002E11
NISSAN      2310007F11
NISSAN      2310008E10
NISSAN      2310008E16
NISSAN      2310013E00
NISSAN      2310046L10
NISSAN      2310046L11
NISSAN      2310058L10
NISSAN      2310058L11
NISSAN      23100U5511

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3317 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów