Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3368 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3368 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3368 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3368
Alternator, Light duty Europe Reman DRA3368

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4478

numer części:

DRA3368

Długość 1/Długość 2 [mm]:10.6 / 80.5
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG111
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Sterowany podciśnieniowo:z przyłączem podciśnienia
Ilość żeber:4

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3368 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3368 FORD TRANSIT
numery OEM:
FORD      864F-10K35-9AB
FORD      864F-10K35-9GL
FORD      864F10K359AB
FORD      864F10K359GC
FORD      864F10K359GL
FORD      884F-10K35-9AB
FORD      884F10K359AB
FORD      894F-10300-BA
FORD      894F10300BA
FORD      894FX10300BA
FORD      R894X10300BA
zamienniki:
8EL 732 702-001
brak
HELLA
8EL 730 016-001
brak
HELLA
8EL 732 700-001
brak
HELLA
8EL 725 713-001
brak
HELLA
71-0061
brak
KAGER
8EL 725 894-001
brak
HELLA
8EL 732 701-001
brak
HELLA

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3368 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów