Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.0 TDI (2006.01-2009.03) 136km » DRA3414 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Kabriolet (8he) 2.0 Tdi (2006.01-2009.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3414 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3414 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3414

    Ocena:
numery handlowe:

DA4524

numer części:

DRA3414

Długość 1/Długość 2 [mm]:32.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Ilość żeber:4
Długość 1 [mm]:30,5
Fan: IF
Status produktu: Normal
Długość 1/Długość 2 [mm]:32.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Ilość żeber:4
Długość 1 [mm]:30,5
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3414 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 164.67 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3414 FIAT PUNTO/PALIO/DOBLO/LANICIA Y/PAUGEOT EXPERT
numery OEM:
FIAT      46231695
FIAT      46407646
FIAT      46430524
FIAT      46559015
FIAT      46816031
FIAT      5895033
FIAT      7779820
MITSUBISHI      A2T41477
MITSUBISHI      MD061430

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3414 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.