Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mercedes-benz AMG GT (C192) 63 S E Performance 4-matic+ (192.382) (2024-???) 816km » DRA3496 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Amg Gt (c192) 63 S E Performance 4-matic+ (192.382) (2024-???) 816km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3496 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3496 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3496

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4606

numer części:

DRA3496

Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG315
śr. koła pasowego [mm]:9,7
Bracket: 1 x M8 on 77PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3496 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MITSUBISHI      A7T01171
MITSUBISHI      A7T01174
MITSUBISHI      A7T01374
MITSUBISHI      A7T02771
MITSUBISHI      A7T02874
SUZUKI      31400-40D11
SUZUKI      31400-60C10
SUZUKI      31400-60C11
SUZUKI      31400-70D00
SUZUKI      31400-70D10
SUZUKI      31400-70D11
SUZUKI      3140040D11
SUZUKI      3140060C10
SUZUKI      3140070D00
SUZUKI      3140070D10
SUZUKI      3140070D11

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3496 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów