Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel ASTRA G kabriolet (T98) 2.0 16V Turbo (F67) (2002.11-2005.10) 200km » DRA3727 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Opel Astra G Kabriolet (t98) 2.0 16v Turbo (f67) (2002.11-2005.10) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3727 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3727 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4837

numer części:

DRA3727

Długość 1/Długość 2 [mm]:26.0 / 68.5
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:110
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG383
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:6
Długość 1 [mm]:20
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3727 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 164.67 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3727 RENAULT LAGUNA/SAFRANE/ESPACE/SKODA OCTAVIA
numery OEM:
RENAULT      7700104209
RENAULT      7700416958
RENAULT      7700424582
RENAULT      7700424595
RENAULT      7701352302
RENAULT      7701499611
RENAULT      7711134263
VOLVO      8111888
VOLVO      8111945
VOLVO      8251717

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3727 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów