Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mazda 626 III (GD) 1.8 (GD8P) (1987.11-1992.05) 88km » DRA3853 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii (gd) 1.8 (gd8p) (1987.11-1992.05) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Genuine Remy DRA3853 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3853 Alternator, Genuine Remy DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4963

numer części:

DRA3853

Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG271
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:1

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Genuine Remy DRA3853 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3853
numery OEM:
JEEP      2105376

Zastosowanie Alternator, Genuine Remy DRA3853 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów