Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3860 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3860 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3860 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3860

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4970

numer części:

DRA3860

Długość 1/Długość 2 [mm]:10.5 / 81.0
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG111
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Długość 1 [mm]:25,6

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3860 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 82.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3860 FORD SIERRA/GRANADA/SCORPIO/TRANSIT
numery OEM:
FORD      5023528
FORD      6159272
FORD      84AB-10300-AA
FORD      84BB-10300-AB
FORD      84BB10300AB
FORD      86VB-10300-A2A
FORD      86VB10300A2A
FORD      EGL206
FORD      EGL206R
FORD      V87VG-10300-AE
zamienniki:
8EL 725 882-001
brak
HELLA
8EL 725 708-001
brak
HELLA
8EL 726 546-001
brak
HELLA
71-0243
brak
KAGER
0 120 489 252
brak
BOSCH
8EL 725 694-001
brak
HELLA
8EL 725 913-001
brak
HELLA
436173
brak
VALEO
436693
brak
VALEO
0 120 489 250
brak
BOSCH
0 120 489 426
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3860 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów