Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Iveco DAILY III Furgon 35 S 9 V,35 C 9 V (1999.05-2007.07) 84km » DRA3864 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 35 S 9 V,35 C 9 V (1999.05-2007.07) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3864 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3864 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4974

numer części:

DRA3864

Długość 1/Długość 2 [mm]:13.0 / 67.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez zintegrowanego regulatora
ID wykonania wtyczki:PLUG661
Ilość żeber:4
Długość 1 [mm]:27
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3864 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 137.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3864
numery OEM:
MAZDA      BP6D-18-300
MAZDA      FP34-18-300
MAZDA      FP34-18-300A
MAZDA      FP34-18-300C
MAZDA      FP3418300
MAZDA      FP3418300A
MAZDA      FP3418300C
MITSUBISHI      A2TB0191
MITSUBISHI      A2TB0191A
MITSUBISHI      A2TB0191B
MITSUBISHI      A2TB7791

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3864 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów