Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault CLIO II Furgon/hatchback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0E) (1998.09-???) 64km » DRA4174 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii Furgon/hatchback (sb0/1/2_) 1.9 D (sb0e) (1998.09-???) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Japan Reman DRA4174 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA4174 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA5284

numer części:

DRA4174

Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG300
Ilość żeber:6
Bracket: 1 x M10 x 1,25
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA4174 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 247.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA4174
numery OEM:
HYUNDAI      37300-27010
HYUNDAI      37300-27011
HYUNDAI      37300-27012
HYUNDAI      37300-27013
HYUNDAI      37300-27030
HYUNDAI      37300-27031
HYUNDAI      3730027010
HYUNDAI      3730027011
HYUNDAI      3730027012
HYUNDAI      3730027013
HYUNDAI      3730027030
HYUNDAI      3730027031
KIA      02131-9110
KIA      02131-9111
KIA      02131-9112
KIA      02131-9113
KIA      02131-9311
KIA      021319110
KIA      021319111
KIA      021319112
KIA      021319113
KIA      021319311

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA4174 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów