Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA4311 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA4311 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA4311 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA4311

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA5421

numer części:

DRA4311

Długość 1/Długość 2 [mm]:- / 80.5
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG192

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA4311 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA4311
numery OEM:
FORD      E27Z10346A
ISUZU      894423-7560
ISUZU      8944237560
MAZDA      4828-18-300
MAZDA      482818300
MAZDA      D401-18-300
MAZDA      D401-18-300A
MAZDA      D401-18-300XA
MAZDA      D40118300
MAZDA      D40118300A
MAZDA      D40118300XA
MAZDA      D501-18-300
MAZDA      D50118300
MAZDA      F851-18-300
MAZDA      F85118300
MAZDA      G612-18-300
MAZDA      G61218300
MAZDA      GE01-18-300
MAZDA      GE0118300
MAZDA      H612-18-300
MAZDA      H61218300
MITSUBISHI      A1T23377
MITSUBISHI      A1T25077
MITSUBISHI      A1T25083
MITSUBISHI      A1T25097
MITSUBISHI      A1T31371
MITSUBISHI      A1T31374
MITSUBISHI      A1T31377
MITSUBISHI      A1T31685
MITSUBISHI      A1T33277
SUZUKI      31400-78430
SUZUKI      31400-78431
SUZUKI      3140078430
SUZUKI      3140078431
TOYOTA      2702018011
TOYOTA      2702021010

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA4311 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów