Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA4500 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA4500 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA4500 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA4500

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA5610

numer części:

DRA4500

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG383
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Długość 1 [mm]:52
See pictures, etc..
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA4500 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 137.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA4500 AUDI 80/90/100/SEAT TOLEDO/VW GOLF/JETTA/PASSAT/SANTANA/TRANSPORTER/LT28-50/LT 40-55
numery OEM:
VOLKSWAGEN      068903017N
VOLKSWAGEN      068903017NX
VOLKSWAGEN      068903029S
VOLKSWAGEN      068903031K
VOLKSWAGEN      068903031KX
VOLKSWAGEN      068903033B
VOLKSWAGEN      069903023F
VOLKSWAGEN      076903023K
VAG      068903017N
VAG      068903017NX
VAG      068903029S
VAG      068903031K
VAG      068903031KX
VAG      068903033B
VAG      069903023F
VAG      076903023K
zamienniki:
71-0018
brak
KAGER
9 120 080 175
brak
BOSCH
8EL 725 820-001
brak
HELLA
436191
brak
VALEO
0 986 034 501
brak
BOSCH
9 120 080 179
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA4500 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów