Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA5321 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA5321 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA5321 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA5321

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA6431

numer części:

DRA5321

Długość 1/Długość 2 [mm]:13.0 / 80.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG300
Ilość żeber:4
Długość 1 [mm]:22,8
Fan: IF
Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA5321 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MAZDA      AM15-18-300
MAZDA      AM1518300
MITSUBISHI      A2T08976
MITSUBISHI      A2T41895
MITSUBISHI      A2T48195A
MITSUBISHI      A2T48195B
NISSAN      23100-05P03
NISSAN      23100-05P10
NISSAN      23100-14P01
NISSAN      23100-15P01
NISSAN      23100-15P90
NISSAN      23100-15P91
NISSAN      23100-15P92
NISSAN      23100-15PO1
NISSAN      23100-23P10
NISSAN      23100-26E60
NISSAN      23100-26E60R
NISSAN      23100-26E61
NISSAN      2310005P03
NISSAN      2310005P10
NISSAN      2310014P01
NISSAN      2310015P01
NISSAN      2310015P90
NISSAN      2310015P91
NISSAN      2310015P92
NISSAN      2310015PO1
NISSAN      2310023P10
NISSAN      2310026E60
NISSAN      2310026E60R
NISSAN      2310026E61

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA5321 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów