Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel VECTRA A (J89) 1.8 S (F19, M19) (1989.09-1990.10) 90km » DRA5681 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 S (f19, M19) (1989.09-1990.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Japan Reman DRA5681 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA5681 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA6791

numer części:

DRA5681

Długość 1/Długość 2 [mm]:13.0 / 80.2
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG221
Sterowany podciśnieniowo:z przyłączem podciśnienia
Długość 1 [mm]:29

Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA5681 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MITSUBISHI      A2T25578
MITSUBISHI      A2T25598
NISSAN      23100-16A00
NISSAN      23100-16A01
NISSAN      23100-17A00
NISSAN      23100-17A01
NISSAN      23100-G3405
NISSAN      23100-G3710
NISSAN      23100-G3711
NISSAN      23100-G3715
NISSAN      23100-G5502
NISSAN      23100-M5201
NISSAN      2310016A00
NISSAN      2310016A01
NISSAN      2310017A00
NISSAN      2310017A01
NISSAN      23100G3405
NISSAN      23100G3710
NISSAN      23100G3711
NISSAN      23100G3715
NISSAN      23100G5502
NISSAN      23100M5201

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA5681 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów