Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA6010 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA6010 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA6010 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA6010
 

    Ocena:
numery handlowe:

DA7120

numer części:

DRA6010

Długość 1/Długość 2 [mm]:10.6 / 80.2
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG111
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Długość 1 [mm]:25

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA6010 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 54.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA6010 FORD FIESTA/ESCORT/TAUNUS/GRANADA/CAPRI/SIERRA
numery OEM:
FORD      1005308
FORD      5021162
FORD      5026096
FORD      54022668
FORD      6136946
FORD      6158225
FORD      82FB10300EA
FORD      84FB10300MB
FORD      86AB10300AB
FORD      86AB10300DB
FORD      86AB10300EB
FORD      86AX-10300-DB
FORD      86AX10300AB
FORD      87BB10300BA
FORD      89AB10300GA
FORD      EGL217
FORD      EGL217R
FORD      R86AX10300AB
MITSUBISHI      A5T31772
MITSUBISHI      A5T31773
MITSUBISHI      A5T31774
zamienniki:
8EL 725 882-001
brak
HELLA
8EL 725 958-001
brak
HELLA
8EL 725 707-001
brak
HELLA
8EL 725 648-001
brak
HELLA
0 120 488 182
brak
BOSCH
71-0313
brak
KAGER
8EL 737 307-001
brak
HELLA
436687
brak
VALEO
437379
brak
VALEO
437868
brak
VALEO
0 120 489 093
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA6010 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów