Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA6110 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA6110 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA6110 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA6110

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA7220

numer części:

DRA6110

Długość 1/Długość 2 [mm]:11.0 / 81.0
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG111
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Długość 1 [mm]:26

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA6110 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      50 235 21
FORD      5023521
FORD      61 928 83
FORD      6192883
FORD      82FB-10300-EA
FORD      86AB-10300-EB
FORD      89AB-10300-EA
FORD      89AB10300EA
FORD      EGL232
FORD      EGL232R
MITSUBISHI      A5T31772
MITSUBISHI      A5T31773
MITSUBISHI      A5T31774
ROVER      ADU8090
zamienniki:
436181
brak
VALEO
8EL 725 707-001
brak
HELLA
436179
brak
VALEO
8EL 725 648-001
brak
HELLA
71-0364
brak
KAGER
8EL 737 307-001
brak
HELLA
437379
brak
VALEO
437381
brak
VALEO
0 120 489 074
brak
BOSCH
0 120 489 667
brak
BOSCH
0 120 489 843
brak
BOSCH
0 986 030 761
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA6110 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów