Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA6750 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA6750 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA6750 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA6750

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA7860

numer części:

DRA6750

Długość 1/Długość 2 [mm]:17.0 / 70.5
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG371
Długość 1 [mm]:44

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA6750 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 137.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA6750 FIAT RITMO/TIPO/REGATA/ARGENTA/CROMA/TEMPRA/LANCIA DELTA/THEMA/DEDRA/FERARI F40
numery OEM:
FIAT      46231740
FIAT      46231745
FIAT      76 418 42
FIAT      76 978 63
FIAT      7634022
FIAT      7634289
FIAT      7641842
FIAT      7646189
FIAT      7697863
LANCIA      46231700
LANCIA      46231740
LANCIA      46431710
LANCIA      5955557
LANCIA      5958565
LANCIA      5960289
LANCIA      5992153
LANCIA      5992155
LANCIA      7554830
LANCIA      7554832
LANCIA      7554833
LANCIA      7565391
LANCIA      7565393
LANCIA      7565395
LANCIA      7697864
LANCIA      77503410
LANCIA      77604410
FERRARI      110073

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA6750 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów