Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi (2012.04-2015.12) 155km » DRA8180 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 2.2 Tdci (2012.04-2015.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Europe Reman DRA8180 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA8180 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA8180

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA9290

numer części:

DRA8180

Długość 1/Długość 2 [mm]:14.0 / 82.2
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Ilość żeber:6
Długość 1 [mm]:16
Bracket: 1 x M10 on 96 PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA8180 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 247.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA8180
numery OEM:
VOLKSWAGEN      078903015A
VOLKSWAGEN      078903015AX
VOLKSWAGEN      078903015C
VAG      078903015A
VAG      078903015AX
VAG      078903015C
zamienniki:
71-0387
brak
KAGER
8EL 731 698-001
brak
HELLA
8EL 731 716-001
brak
HELLA
436387
brak
VALEO
436388
brak
VALEO
437595
brak
VALEO
0 120 465 007
brak
BOSCH
0 123 510 014
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA8180 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów