Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA9100 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA9100 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA9100 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA0210

numer części:

DRA9100

Długość 1/Długość 2 [mm]:28.0 / 77.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Ilość żeber:6
Długość 1 [mm]:40
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA9100 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 219.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA9100
numery OEM:
BMW      12311720886
BMW      12311726372
BMW      12311730580
BMW      12311730602
BMW      12311735120
BMW      12311735121
BMW      12311735232
BMW      12311735234
BMW      12311735692
BMW      12311735743
BMW      12311735792
BMW      12311738068
BMW      12311738509
BMW      12311744560
BMW      12311744562
BMW      12311744564
zamienniki:
8EL 731 720-001
brak
HELLA
8EL 731 735-001
brak
HELLA
8EL 737 013-001
brak
HELLA
8EL 737 496-001
brak
HELLA
436385
brak
VALEO
436410
brak
VALEO
0 120 469 906
brak
BOSCH
0 120 469 911
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA9100 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów