Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRB1940 delco remy automotive europe

Alternator, Heavy duty Reman DRB1940 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRB1940 Alternator, Heavy duty Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DB3050

numer części:

DRB1940

Długość 1/Długość 2 [mm]:17.0 / 69.7
Masa [g]:5500
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:24
Prąd ładowania alternatora [A]:35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Długość 1 [mm]:47,5

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Heavy duty Reman DRB1940 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 183.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRB1940
numery OEM:
IVECO      2995048
IVECO      2995050
IVECO      2995052
IVECO      98417133
IVECO      98417134
IVECO      98417201
zamienniki:
71-0167
brak
KAGER
8EL 737 647-001
brak
HELLA

Zastosowanie Alternator, Heavy duty Reman DRB1940 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów