Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRB5380 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRB5380 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRB5380 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numery handlowe:

DB6490

numer części:

DRB5380

Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG649
Ilość żeber:7
Bracket: H1&H3 =d8,9
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRB5380 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 274.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRB5380 MERCEDES W203 C180 C200 C230 CLK SLK 1.8 02-11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2711540202
MERCEDES-BENZ      2711540802
MERCEDES-BENZ      2711540902
MERCEDES-BENZ      A2711540802
MERCEDES-BENZ      A2711540902

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRB5380 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów